baner

AKTUALNOŚCI > Brodnica.net > Los miejskiej straży się waży

Radni zadecydują o dalszy losach straży miejskiej w Brodnicy. W Jabłonowie już podjęto decyzję o likwidacji tamtejszej straży. Jak będzie u nas, dowiemy się jutro.
26 lutego o godz. 13.00 w Urzędzie Miasta zbierze się Komisja Bezpieczeństwa Publicznego i Praworządności w skład której wchodzą: przewodniczący Piotr Grążawski, Alicja Beksa, Wiesław Jankowski, Wojciech Kryger, Janusz Rosik. Po dyskusji komisja złoży wniosek do Rady Miejskiej, która ostatecznie zadecyduje o likwidacji lub pozostawieniu straży miejskiej.
Straż miejska w Brodnicy działa od ponad 20 lat i obecnie składa się w czterech strażników i komendanta.
Jutro przed komisją stanie Paweł Szramka, inicjator akcji "Stop dla Straży Miejskiej w Brodnicy" oraz Marian Chwiałkowski, komendant straży miejskiej. Komisja weźmie pod uwagę ich argumenty przy podejmowaniu decyzji.

Zapraszamy do udziału w sondzie.

Dodano/zmodyfikowano: 25.02.2015, 13:29 , Komentarzy: 76, wyświetleń: 7539

KOMENTARZE DO ARTYKUŁU | + DODAJ KOMENTARZ | + DODAJ ZDJĘCIA DO TEGO NEWSA
Uwaga. Komentarze stanowią prywatne opinie użytkowników. Jeśli uważasz, że któryś wpis naruszył prawo, zgłoś go do usunięcia.
trzeba by zweryfikować koniecznie
Dodany 27.02.2018, 13:53 przez ccc
Ja do samej SM nic nie mam. Uważam, że powinnini być kilkakrotnie bardzo mi pomogli. Powinno sie odwołać komendanta. Mało mu na pułkonikowskiej emeryturce, jeszcze sie na jubiluszówki załapał. Ja doskonale pamietam jak gonił w wojsku za chodzenie do koscioła, a teraz to bez wazeliny w d... czarnuchom sukienkowym wchodzi. Wielce nawrócony, psia jego mać.
Dodany 26.02.2018, 22:02 przez starszy kapral
czemu wyniki sondy nie są na bieżąco (po oddaniu głosu) wyświetlane na stronie?
Dodany 06.03.2015, 12:47 przez Alicja
Pan s niech wyjedzie do afryki z bambusami walczyc to tam dostanie mocno po tylku wielki brodniczanin sie znalazl za dyche
Dodany 04.03.2015, 08:19 przez klara
Ja podziwiam Pana Pawła za odwagę i chęć do działania. Nie tylko w inicjowaniu dyskusji na temat funkcjonowania SM, ale i w wielu innych sprawach,które dotyczą poprawy życia w naszym mieście jak i samej jego estetyki. Jest też działaczem szlachetnej paczki. Bierze czynny udział w różnego rodzaju happeningach jak chociaż by "masa krytyczna", która za cel postawiła sobie uświadomienie administracji miasta problemów rowerzystów. Wszystko to robi po pracy, za darmo. Czy ktoś widział kiedyś jakiegoś radnego poświęcającego swój prywatny czas dla spraw miasta i jego mieszkańców? Wydaje mi się że jego praca nie ma z tym nic wspólnego. Uważam nawet, że reprezentuje wzorową postawę Żołnierza. Dziwi mnie komentarz "mundurowy na mundurowych" jakoby miał znaczyć że mundurowi razem ponad prawem. Nie zapominajmy, że tak jak sama nazwa mówi "służba mundurowa" ma służyć obywatelom a nie ich karać. Więc służcie tak jak robi to Pan Paweł. Brawo Panie Pawle!
Dodany 03.03.2015, 14:15 przez kan
niech się zajmą obsrańcami - to ich zajęcie najlepsze - i tak nic nie robią - wk..wia mnie to już
Dodany 02.03.2015, 20:26 przez Bartek
Hej obywatel, jak widzisz takie sytuacje możesz sam zwrócic uwagę srającym psom i im właścielom:)
Dodany 02.03.2015, 15:19 przez właścicielka psa, która sprząta po nim odchody
no i co z tą strażą jest czy nie ?
Dodany 02.03.2015, 13:15 przez bo nie wiem
gdzie jest straż miejska - przy kościele szkolnym i na ul Tylnej pełno kupek po psach albo to sprzątajcie albo pilnujcie tak żeby tego nie było.
Dodany 02.03.2015, 11:56 przez obywatel
Niejaki Polak górnolotnie powiązał sprawę Straży Miejskiej z polityką. Chciałby!!!. Popieram pana, panie Pawle i proszę nie dać sobie wmówić, że nie ma pan prawa, czy racji, czy czegokolwiek tam jeszcze!
Dodany 01.03.2015, 03:20 przez ir
No tak bo Wam się nie mieści jak można robić więcej niż jedną rzecz na raz. Paweł do boju, fajnie, że ktoś chcę wprowadzić trochę porządku. Chciałbym się odwołać do 2 z postów poniżej, w sumie ich części: - co do wyborów niestety oddany głos "idioty" jest równy głosowi osoby myślącej a jak wiemy do Rady wchodzi ten z większą ilością głosów, - co do pełnienia służb stoją one jak zwykle na najwyższym Wojskowym poziomie. To tyle a tak ogólnie post ten nie jest pisany abym się tu za chwilę z kimś kłócił i szedł na "odbijanie piłeczki". Paweł - pozdrawia kolega po fachu i rób dalej swoje. Drogie Panie, drodzy Panowie to napewno nie jest osoba, która ma złe intencje. Pozdro dla Wszystkich :)
Dodany 28.02.2015, 17:02 przez kONE
Paweł Szramka jedyny odważny chłopak w tym mieście, reszta to pucybuty UM, piszecie że on NIC nie robi, a co robią w radzie miasta Ci leserzy i nie roby nauczyciele w-f, Ci to mają od cholery wolnego czasu, Ci to robią dobrą robotę, liście palmowe na głowę burmistrza, i jaki poziom intelektualny reprezentują??? i ONI Wami kieruję, ciemny lud kupił i wybrał ich, niech zajmą się robotą w szkole
Dodany 28.02.2015, 11:22 przez wera
"Anioł Strósz" ma zanik szarych komórek i co z tym w parze idzie szczy już pod siebie, kurek nie trzyma. Dajcie mu spokój, on już nie jarzy. Hi, "Brodniczak", nie wszystko naraz, najpierw nieroby ze SM.
Dodany 27.02.2015, 22:04 przez Grzesio z Mostowej
Widzę, że w tym Wojsku to mają sporo czasu, by wdawać się w politykę, a może Panie S. mieszkańcy zainteresują się co porabiacie na służbie, tym bardziej, że czasy niepewne u sąsiadów. A Wojsko to też środki publiczne, więc proszę nie szczekać na kolegów ze SM, bo na swoim podwórku zapewne Pan przepracowany nie jest. :)
Dodany 27.02.2015, 21:54 przez Brodniczanin
,,Anioł Strósz" widać Twój poziom intelektu -piszę się Stróż -jaka wiedza takie wypowiedzi.Obrońca SM to sami strażnicy i ich żony np.,,Mieszkanka"Ja za taką strażą nie głosowałem a radni pewnie głosują tak jak im każą bo mają z tego profity. W całym mieście większość moich rozmówcow była za likwidacją, dlaczego proszę popytać?Dla mnie i wielu moich znajomych to nieroby tak ich postrzegają mieszkańcy miasta,czepiają się pierdół a nie interesują np przegonieniem pseudo żebraków,właścicieli psów załatwiających się bezpośrednio na chodnikach, wystarczy przejść się po uliczkach wokół rynku a łatwo wejść w psią kupęitp...
Dodany 27.02.2015, 21:33 przez brodniczak
Ludzie, po co te pseudo-patriotyczne wrzaski? Pismo do RM zostało sformułowane nie jako ultimatum, a jako pytanie: „Czy straż miejska w Brodnicy, funkcjonująca na takich zasadach jak obecnie, jest potrzebna?” Odpowiedź została udzielona i przyznano „słabości” w działaniu Straży. Czy odpowiedź wszystkich zainteresowanych zadowala wszystkich niezadowolonych dotychczasowym funkcjonowaniem SM, to już inna sprawa. Nie czytacie, czy interpretujecie i manipulujecie świadomie?
Dodany 27.02.2015, 18:06 przez wanasaba
Żeś pojechał belzebub:-)))))))))))))))))
Dodany 27.02.2015, 16:30 przez Baba
Że niby Szramke do Piłsudskiego przyrównujesz??? Przepraszam, nie jestem w stanie pisać,musze leciec po pampersa,bo sie poszczałem. Ze smiechu.
Dodany 27.02.2015, 16:28 przez Anioł Strósz
@Anioł Widzę, że przy całym „patriotyzmie” nie znamy własnej historii „czy chce pan byc politykiem czy żołnierzem,bo jedno drugie wyklucza”. Nie wyklucza: patrz Piłsudski:)
Dodany 27.02.2015, 15:53 przez belzebub
Rozgonić tę bandę nierobów zwaną strażą miejską. Wstyd i hańba że utrzymujemy nierobow. I proszę tu nie pitolić o jakiś tam radnych, na których ludzie głosują nie pamiętając ich wyczynów. to miasto jest pełen moherów
Dodany 27.02.2015, 15:42 przez Dziad
"Aniele", nie odpowiadam za słowa, które wypowiadają inni. Nie przypisuj mi tego. Nie nazwałbym nikogo motłochem. Szanuję każdego człowieka, bez względu na to czy się ze mną zgadza czy nie. Wczoraj przed i po spotkaniu uścisnęliśmy sobie dłonie z Komendantem SM. Ja nie jestem tu alfą i omegą. Chcę tylko, żeby władze bardziej zwracały uwagę na potrzeby mieszkańców. Gdyby okazało się, że są Oni za zwiększeniem etatów w SM, to przyjmę tę decyzję. Jednak chcę aby to był głos mieszkańców. Jeśli chodzi o "Brodniczanie decydują" to był to komitet założony dla osób, które nie chciały wplątywać się w stare układy. Na moim osiedlu osiągnąłem bardzo dobry wynik, jednak znalazłem się za Panem Kaliszerem, któremu gratuluję wygranej i szanuję taką decyzję wyborców.
Dodany 27.02.2015, 15:36 przez Paweł Szramka (pieniacz, śmieszny polityk, naruszający dobro ojczyzny)
Motłoch czyli każdy kto mysli inaczej niż pan Szramka? No to gratuluje,teraz już wiem jacy "brodniczanie decydują" i dlaczego zdecydowali,ze to nie pan Szramka będzie ich reprezentował.Nie chodzi o to,że pan Szramka dostrzega problem. Problem w tym że pan szramka nie dostrzega problemu w sobie.Zamiast kreować się na ojca chrzestnego brodniczan trzeba było stanąć w wyborach i kandydowac na radnego. Ups! Przeciez pan startował.A brodniczanie zdecydowali,ze pana w radzie nie chcą. Wciąż trudno to uwierzyć? A tak na marginesie panie Szramka,to jeżeli pana zwolennicy nazywają motłochem każdego kto ośmiela się miec inne zdanie niż pan,to chwały to panu nie przynosi. Pan mundurowi tez nie.Niech pan zdecyduje czy chce pan byc politykiem czy zołnierzem,bo jedno drugie wyklucza.
Dodany 27.02.2015, 15:25 przez gospodarz Anioł
Droga "Mieszkanko". Wypowiadam się w imieniu mieszkańców, którzy problem widzą. Skoro zwracają się do mnie to widocznie nie znajdują pomocy u swoich przedstawicieli w radzie miejskiej. Cieszę się, że Pani tego problemu nie dostrzega, życzyłbym sobie aby wszystkie te osoby, które do tej pory ze mną rozmawiały, również były pozbawione tego problemu. Dziwi mnie Pani oburzenie. Zapewniam, że wykonuję swoją pracę sumiennie i najlepiej jak umiem. Nie widzę jednak powodu, dla którego miałbym siedzieć cicho w związku z innymi sprawami, które mnie jako mieszkańca Brodnicy, bezpośrednio dotyczą. W 100% zgadzam się co do stwierdzenia, że należy zacząć zmieniać świat od siebie. O wiele lepiej żyłoby się nam, gdyby więcej osób tak myślało. Pozdrawiam
Dodany 27.02.2015, 15:13 przez Paweł Szramka (pieniacz, śmieszny polityk, naruszający dobro ojczyzny)
Pan Szramka jest jedną z niewielu osób, która nie boi się powiedzieć publicznie o niestosownej pracy Straży Miejskiej. Większość z Was narzeka, ale tak naprawdę nikt nie dąży do zmian na lepsze. Pan Szramka wystąpił w imieniu mieszkańców, którzy są za likwidacją SM (za to jestem bardzo wdzięczna). Popieram ludzi takich jak Pan, którzy bezinteresownie działają dla dobra społeczeństwa (narażając siebie na wszelkie złośliwości). Ludzie, samo narzekanie nic nie da (choć jest to najprostsze rozwiązanie), dlatego trzeba działać. Szkoda, że tak mało ludzi wyznaję tę zasadę. Zamiast wspierać ludzi, którzy walczą o dobro ogółu, to wypisujecie niestosowne rzeczy..
Dodany 27.02.2015, 15:12 przez ZUZA
@Mieszkanka – gdyby p. Szramka znał twoje nazwisko, to by zaznaczył, że nie mówi w twoim imieniu, a tak to przez grzeczność nie zaznaczył, że nie mówi w imieniu duraków. Babcia coś przy sobie i w otoczeniu zmieniła? Polskie piekło. Szramka się wychylił z kotła. Tego motłoch nie zdzierży.
Dodany 27.02.2015, 15:07 przez belzebub
Uderz w stół a nożyce sie odezwą... Prosze nie wycierac sobie buzi wypowiedziami w stylu "widze problem i staram sie go rozwiązać", bo to pan widzi problem. Dlatego niech pan nie pisze, że wypowiada się w imieniu mieszkańców, bo niby jakich mieszkańców??Ja też jestem mieszkanką. I prosze żeby nie wypowiadał się pan w moim imieniu, bo ja pana do tego nie upowazniłam. A jak dostrzegę jakiś problem, to mam radnego, który mnie reprezentuje w Radzie Miasta i to jego, oddając na niego głos w wyborach, upoważniłam do zabierania głosu w moim imieniu. Pan, z tego co wiem radnym nie jest. Więc niech pan wypowiada się za siebie. I tylko za siebie. A tak na marginesie - nikt tu pana nie hejtuje. To, że kogoś, w tym mnie oburza, że żołnierz Wojska Polskiego zamiast słuzyc Ojczyźnie udziela się na rozmaitego rodzaju forach nie powinno pana dziwić.Budzi mój niepokój także. Nie o pana. O kondycje Wojska jako takiego.Jesli nie odpowiada panu ta Mała Ojczyzna, w której pan zyje zawsze może ją pan zamienić na inną. Wie pan,moja babcia powtarzała,że jak sie chce coś zmienić to trzeba najpierw zacząc od siebie. I tego panu życzę.
Dodany 27.02.2015, 14:35 przez Mieszkanka
porada dla strażników miejskich "Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego przeprowadza nabór na bezpłatne kwalifikacyjne kursy zawodowe w następujących kwalifikacjach: -Projektowanie fryzur -Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych - Sporządzanie potraw i napojów."
Dodany 27.02.2015, 14:06 przez wujek dobra rada
te pajace się mszczą i w godzinach pracy piszą na człowieka, który chciał pogonić nierobów i pasibrzuchów chamstwo a nie straż miejska
Dodany 27.02.2015, 14:04 przez Dyzio
Witam serdecznie wszystkich (a może to jeden i ten sam), którzy obrzucają mnie błotem kryjąc się pod Nickiem. Jestem pod wrażeniem Waszej odwagi. Ruszając temat, który jest związany bezpośrednio z władzami, doskonale zdawałem sobie sprawę, iż stanę się celem takich ataków. Doceniam również, waszą troskę o moją osobę w związku, z wykonywaną przeze mnie służbą. Zapewniam Was, że to, co robię w pracy, jest surowo oceniane przez moich przełożonych, więc nie musicie aż tak bardzo się o to martwić. Sprawą SM zająłem się nie dlatego, że mam z Nimi na pieńku lub nie darzę sympatią, któregokolwiek ze strażników. Nigdy też nie otrzymałem od Nich mandatu. Instytucja ta budzi wiele kontrowersji wśród mieszkańców, dlatego warto pomyśleć co zrobić, aby tę sytuację poprawić. Robię to wyłącznie w interesie mieszkańców, nie mam z tego żadnych korzyści a wręcz spotykają mnie niedogodności różnego rodzaju. Taki już jednak jestem, że gdy widzę problem to próbuję go rozwiązać a nie przymknąć oko i pójść dalej. Jednak widzę, że dla Was, każdy kto chce naruszyć obecnie funkcjonujący ład, kto chce wyrazić swoje zdanie, jest pieniaczem, nawet wg jednego z Was, działa wbrew interesowi ojczyzny. Jeśli chcieliście mnie zniechęcić to muszę Was zmartwić. Nie przejąłem się tym zbytnio. Jeśli macie odmienne zdanie w jakiejkolwiek sprawie, to zapraszam do rzeczowej dyskusji. „Gość”, „wojak Szwejk”, „Łyski”, „Kilka pytań”, „stypendysta”, „Polak”, „CB” – chętnie porozmawiałbym z Wami (lub z Tobą), znając imię i nazwisko, o ile w rozmowie użyjecie argumentów innych niż hejt na moją osobę. Chodzi o to, żeby sprawę rozwiązać w taki sposób, aby mieszkańcy byli zadowoleni. Pamiętajcie, że z nurtem płyną, tylko martwe ryby.
Dodany 27.02.2015, 13:48 przez Paweł Szramka (pieniacz, śmieszny polityk, naruszający dobro ojczyzny)
PAN SZRAMKA wielki polityk...śmieszny polityk...w Wojsku powinni go decenić...(mocno docenić).
Dodany 27.02.2015, 13:11 przez śmieszny Gość
Drodzy komentujący , podobno ryba śmierdzi od głowy,ja nie winię tych osób którzy pracują w straży miejskiej ,ktoś to kiedyś wymyślił ,i to nie tylko w Brodnicy, każdy by chciał pracować za dobre pieniądze, ważne są potrzeby takiej instytucji no i uzyskiwane efekty pracy ,popatrzcie ile powstało nowych drogich stanowisk tworzonych przez kolesiostwo w urzędach , jeden tylko drobny przykład ,doradca rozbudowy szpitala ,kończę bo nerwy mnie ponoszą ,szkoda zdrowia ,co społeczeństwo wybrało ,nich teraz nie narzeka,zobaczcie ile kasy biorą radni, a co produkują co najwyżej głupotę.
Dodany 27.02.2015, 12:58 przez Jurek
O ja pie...lę, niewierzę!!! To on jest żołnierzem? ŻOŁNIERZEM??? Toć ciągle napie...la w necie,to kiedy jest na służbie????? I na czyjej???? Nie no, straciłem do tego człowieka cały szacunek. Ja pie..lę,co za koleś.Jezeli mundurowy dopier...la drugiemu mundurowemu to świat stanął na głowie.
Dodany 27.02.2015, 12:35 przez wojak Szwejk
zolnierze, gdy nie biora udziału w działaniach wojennych biorą wódę:-)
Dodany 27.02.2015, 12:28 przez Łyski
banda nierobów
Dodany 27.02.2015, 12:10 przez xxx
Czyli Pan Szramka jest żołnierzem? Z jakich pieniędzy utrzymywane jest wojsko? Co robią żołnierze gdy nie biorą udziału w działaniach wojennych? Czyżby przyganiał kocioł garnkowi?
Dodany 27.02.2015, 11:21 przez Kilka pytań
Taki pieniacz żołnierzem? Żal, oby nasze granice były bezpieczne!
Dodany 27.02.2015, 10:31 przez stypendysta
KTO TO JEST PAWEL SZRAMKa??? Inicjator akcji BRODNICZANIE DECYDUJĄ, w której zadecydował tylko jeden brodniczanin - ON SAM! Śmiech na sali. Niech sie zólnierz zajmie żołnierką a nie polityką, bo gówno z tego wychodzi. Nie rozumiem tego, Dowódca jednostki w cbr jest ślepy, głuchy czy głupi, że nie umie zdyscyplinowac swojego żołnierza? Czyjego interesu pan brodni panie Szramka, bo na pewno nie Ojczyzny. Brodniczanie już zdecydowali - PODZIĘKOWALI PANU. Nie został pan obdarzony mandatem zaufania radnego, więc przestań pan sie szarpać tylko wróć do swojej roboty, bo przynosisz pan wstyd Wojsku Polskiemu.
Dodany 27.02.2015, 09:43 przez Polak
porada dla strażników miejskich "Regionalne Centrum Kształcenia Praktycznego i Ustawicznego przeprowadza nabór na bezpłatne kwalifikacyjne kursy zawodowe w następujących kwalifikacjach: -Projektowanie fryzur -Montaż i eksploatacja komputerów osobistych oraz urządzeń peryferyjnych - Sporządzanie potraw i napojów."
Dodany 27.02.2015, 08:58 przez czas na przekwalifikowanie
Jak myslicie kto by plakal po tej formacji-odp.ONI SAMI.Minimum wysilku za maximum kasy.
Dodany 27.02.2015, 08:39 przez pik
Widzę, że SM robi tu dziś chyba na druga zmianę :)
Dodany 26.02.2015, 23:14 przez KK
@kombinator a nie płatnik niech zwolnia z podatku kazdego kto tylko na worki podatek placi a ty pewnie pozbierasz do kieszeni, zeby na pensje dla SM starczylo
Dodany 26.02.2015, 23:10 przez Podatnik
Ciekawe Płatnik ile tego podatku faktycznie odprowadzasz,pamiętaj krowa, która dużo ryczy - mało mleka daje. Mam nadzieję, że Twój podatek wystarczy chociaż na worki na psie kupy.
Dodany 26.02.2015, 22:43 przez kombinator a nie płatnik
To mamy krola ze straza przyboczna???
Dodany 26.02.2015, 22:41 przez but
Czy jako podatnik mam prawo wiedziec co np. tydzien temu robil przez caly dzien pracy, godzina po godzinie, kazdy ze straznikow i komendant? Placimy za kazda godzine.
Dodany 26.02.2015, 21:06 przez Platnik
Powiem krótko , straż powinna pozostać ,ale jej zakres pracy patrolowych powinien być bardziej rozbudowany ,czyli trzy zmianowość ,więcej działań na osiedlach , przy szkołach , za przeproszeniem nie pilnowanie pana burmistrza czy fotoradaru, po prosu więcej skuteczności dla dobra ogółu społeczeństwa .Pozdrawiam.
Dodany 26.02.2015, 16:43 przez Jurek
A w Bobrowie staż ma się dobrze i nikt nie chce jej likwidować ...
Dodany 26.02.2015, 16:11 przez gnom
Pan Szramka przynajmniej zajął się sprawą, która nas denerwuje w przeciwieństwie do radnych, którzy problemu nie dostrzegają.
Dodany 26.02.2015, 15:32 przez Marian
Ciekawe, kogo lub co jutro będzie "likwidował" Pan Szramka? Może sam jak spiderman będzie pomagał brodniczanom
Dodany 26.02.2015, 15:05 przez CB
Kto pod kim dołki kopie, ten sam w nie wpada.
Dodany 26.02.2015, 14:01 przez antymilitari
I jednak radni zdecydowali ze Straż miejska zostaje przeliczyli wpływy do budżetu miasta brodnickiego magistratu i uznali ze trzeba było jeszcze dopłacić 59 tyś zł rocznie,za utrzymanie ich a tak będą współpracować z kanarami parkingów płatnych w Brodnicy..
Dodany 26.02.2015, 13:45 przez Magistrala.
Zlapanie jakiegos pieska wiecej nas kosztowalo niz zlapanie przestepcy haha. Straz ma zalatwiac "duperele". Wlasnie w tym sek, ze nie zalatwia!
Dodany 26.02.2015, 13:40 przez KLK
Nie ma co piany bić , w Toruniu zlikwidowali straż i nikt po nich nie płakał I nie martwcie się o stołki strażników - popatrzcie na swoje ech ta polska mentalność
Dodany 26.02.2015, 11:41 przez stołek,słoik,antek
Panie Komendancie ! czy nie czas odkleić się od intratnego i ciepłego krzesełka?Wstyd, wstyd, tylu młodych ludzi jest bez pracy, a Pan z uśmiechem na ustach, zadowolony...fajnie posiedzieć za biurkiem, poprowadzić imprezkę, czas ustapić miejsca młodym. Co do straży, jestem za jej likwidacją.za dużo, by uzasadniać.
Dodany 26.02.2015, 11:22 przez maria
Zwykły populizm. Zlikwidować, a pieniądze dać policji. Straż Miejska moim zdaniem pełni inne funkcje niż policja i ta nie zajmie się np. psem, który ugryzł dziecko i innymi "duperelami", które są ważne dla mieszkańców. Może trzeba zreformować sposób działania straży-dać większe uprawnienia, ale jestem przeciwny likwidacji.
Dodany 26.02.2015, 11:19 przez Fred
znam też inne formacje mundurowe, o troche innym kolorze mundurków, którzy wiem, że nic nie robią całymi dniami w swojej pracy ( a to środki publiczne), a na granicy wschodniej robi sie coraz mniej bezpiecznie, mozna ich w końcu wykorzystać!
Dodany 26.02.2015, 10:24 przez przypadkowy czytelnik
Zlikwidować darmozjadów, biorą tylko grube pensje z naszych podatków a nic nie robią.Do łopaty nich wiedzą jak ciężko się pracuje na kawałek chleba.
Dodany 26.02.2015, 09:48 przez Monika
A ja nie jestem za likwidacją , ponieważ strażnicy złapali psa, który ugryzł moje dziecko. Jestem bardzo zadowolona ze sposobu załatwienia tej konkretnej sprawy.
Dodany 26.02.2015, 08:07 przez Ja
Do likwidacji !
Dodany 26.02.2015, 07:23 przez mieczyk
100 razy za likwidacja aby to przeszlo
Dodany 25.02.2015, 22:37 przez darroo
Kasę ze straży miejskiej przekazać na dodatkowe patrole policji
Dodany 25.02.2015, 22:25 przez cbr
I myślicie, że zlikwidują te intratne posadki? O naiwności!
Dodany 25.02.2015, 22:12 przez Niestety
Jeśli przegłosują likwidacje to ciekawe jakie odprawy na koniec służby sobie przyznają?
Dodany 25.02.2015, 21:53 przez Kam
W małych miasteczkach wszystko upada nawet w brodnicy a zatem następni na bruk.prawidłowo i tak nic nie robili strażnicy miasta.likwidacja .
Dodany 25.02.2015, 21:02 przez lolo
WON !
Dodany 25.02.2015, 20:41 przez bca
Rozwijać taśmę to każdy głupi potrafi. Jestem za likwidacją.
Dodany 25.02.2015, 20:25 przez Brodniczak
wyrwać chwasta!!!
Dodany 25.02.2015, 20:14 przez toja
pan komendant w kapcie i na emeryture a nie kilka tysiecy emeryturki i młodym prace zabiera a nic nie robi w tej strazy tak jak ich straznicy którzy sie głupotami zajmuja brodnicy nie stac na pensje komendanta i strażników
Dodany 25.02.2015, 19:20 przez obecny
A KTO ZASTĄPI STRAŻ MIEJSKĄ POLICJA BU HAHA ?
Dodany 25.02.2015, 18:22 przez Zwoliński Mirosław
zlikwidować
Dodany 25.02.2015, 17:59 przez emerytka
Czas najwyższy, aby to dziadostwo zlikwidować, a komendanta wysłać na emeryturę a nie młodym miejsca blokuje!!!!
Dodany 25.02.2015, 17:30 przez GOŚĆ
Argumentem koronnym dla komendanta jest jego wysrubowana pensja
Dodany 25.02.2015, 17:23 przez MaNia
Emeryci na emeryturę!
Dodany 25.02.2015, 15:52 przez niezadowolony
Zlikwidować!!!
Dodany 25.02.2015, 14:33 przez jk
W koncu cos sie dzieje w tym kierunku, z komorka tych darmozjadow..!! najlepiej nic nie robic, ustawiac sie tylko z foto-radarem i siedziec na dupie przez pol dnia !! czas wziac sie za uczciwa ciezka prace...
Dodany 25.02.2015, 14:16 przez Brodniczanin
no to chłopaki będą się musieli wziąć za prawdziwą robotę
Dodany 25.02.2015, 13:53 przez jak my