E-komis


AKTUALNOŚCI > Brodnica.net > Zderzenie dwóch osobówek

Na skrzyżowaniu alei Piłsudskiego i ul. Gwardii Ludowej zderzyły się dwa samochody. Dwie osoby są poszkodowane.
We wczesnych godzinach porannych mitsubishi zderzył się z matizem. Prawdopodobniej jeden z kierujących wymusił pierwszeństwo. Odcinek od ronda do Gwardii Ludowej jest zablokowany. Policja kieruje ruchem wahadłowo przez osiedle. Na rondzie tworzy się korek.

Uzupełnienie (20.04.2015, 06:55)
Ruch już odbywa się normalnie.

Dodano/zmodyfikowano: 20.04.2015, 06:42 , Komentarzy: 22, wyświetleń: 5359

KOMENTARZE DO ARTYKUŁU | + DODAJ KOMENTARZ | + DODAJ ZDJĘCIA DO TEGO NEWSA
Uwaga. Komentarze stanowią prywatne opinie użytkowników. Jeśli uważasz, że któryś wpis naruszył prawo, zgłoś go do usunięcia.
Szczawik , jak widać to tylko czytasz kodeks jak dziecko elementarz w przedszkolu ,pamiętaj człowiek jest tylko istotą żyjącą ,a w życiu nie przewidzisz własnego losu ,nawet zwykłe czegoś przegapienie to tez przeznaczenie , widać że jeszcze mało przeżyłeś i za przeproszeniem gówno wiesz o życiu, jeszcze nie raz wspomnisz to co o czym piszę, życzę Ci szczęśliwego losu, człowiek uczy się całe życie i jeszcze głupi umiera. Pozdrawiam.
Dodany 23.04.2015, 18:56 przez Emeryt
To proste skrzyżowanie wręcz podręcznikowe a co niektórym sprawia problemy. Od razu widać kto testy wkuwał na pamięć a kto próbował zrozumieć o co chodzi w tym kodeksie. Żal mi Was nieuki jedne bo jak wybierzecie się kiedyś sami np. do Katowic to w jednym kawałku nie wrócicie.
Dodany 23.04.2015, 18:06 przez szczawik1984
uzupełniając szofer2 - gdyby Maczka i Gwardii byłyby usytuowane idealnie naprzeciw siebie byłoby łatwiej - skręcając jednocześnie w lewo (niezależnie z której drogi podporządkowanej) wjechalibyśmy bezkolizyjnie na skrzyżowanie...
Dodany 23.04.2015, 07:57 przez okej
Pit nie wsiadaj lepiej do samochodu, dobra?
Dodany 22.04.2015, 10:21 przez szofer3
Więc Obserwator i Kodeksik wyjaśnili sytuację fachowo. Dzięki. Ale to pokazuje, ze niestety część brodnickich kierowców to mistrzowie jednego skrzyżowania :) Za to opanowali je do perfekcji, znają przecież wszystkie znaki na Maczka, Gwardii i Piłsudskiego... A tak na serio to jadąc w terenie zabudowanym 40-60kmh i poza 80-100kmh kierowca ma ułamki sekund, żeby przeanalizować znaki i skrzyżowanie. Gdyby miał patrzeć czy wszystkie drogi dochodzące do skrzyżowania mają kreski , trójkąty czy też znaki STOP odwrócone o 180st to by była masakra :) pozdr
Dodany 21.04.2015, 19:55 przez pit
Sądzę że „Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop, dodane przez Prawo jazdy- praktyczne porady“ wyjaśnia całkowicie sprawę, a przyczyna kolizji jest najczęściej inna. Otóż kierowca wjeżdżający na skrzyżowanie z jednej z dróg podrzędnych był na skrzyżowaniu szybciej, niż ten drugi i znajduje się w trakcie skrętu na środku skrzyżowania. W tym właśnie momencie wjeżdża w niego z prawej strony ten, który na skrzyżowanie wjechał istotnie później.
Dodany 21.04.2015, 10:25 przez szofer2
Oczywiście, że Gw.Ludowej i Maczka są dla siebie równorzędne i podporządkowane w stos. do obwodnicy.
Dodany 21.04.2015, 09:02 przez Obserwator
Znak "Stop" nakazuje nam bezwzględne zatrzymanie się. O tym kto ma perwszeństwo, mówią inne znaki lub jeśli ich nie ma tzw. "reguła prawej ręki". Znak "Stop" na ul. Gwardii Ludowej został postawiony po to, że ekrany po prawej stronie, nie dają pełnej widoczności dla zbliżającego się tą ulicą kierowcy. Skrzyżowanie jest banalnie proste. Wypadki na nim, to braki w znajomości przepisów niektórych kierowców.Pomijam sprawę szerokości skrzyżowania, które jest fatalne, gdyż ciężarówki skręcające, nie mieszczą się na nim i mogą też zahaczyć samochody jadące na wprost z ulicy Maczka (muszą często cofać się, by zrobić miejsce). Ale to już inna historia.
Dodany 21.04.2015, 00:26 przez Obserwator
Do driver. To ty chyba masz pewne braki wiedzy z kodeksu drogowego. Wg kodeksu drogowego znak B-20 stop oznacza: 1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymywania się przed drogą z pierwszeńśtwem; 2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa kierującym poruszającym się tą drogą. W domyśle, droga ta dotyczy drogi podporządkowanej. Jeśli ktoś nie wierzy to proszę obejrzeć ten filmik youtube pt. Znak ustąp pierwszeństwa przejazdu kontra znak stop, dodane przez Prawo jazdy- praktyczne porady. Także pit i student mają rację.
Dodany 21.04.2015, 00:21 przez kodeksik
"B-20 stop oznacza: 1) zakaz wjazdu na skrzyżowanie bez zatrzymywania się przed drogą z pierwszeńśtwem; 2) obowiązek ustąpienia pierwszeństwa kierującym poruszającym się tą drogą." tą drogą czyli drogą z pierwszeństwem... pit ma racje bo ulica maczka i gw. ludowej to drogi wzajemnie równorzędne
Dodany 21.04.2015, 00:11 przez student
żeby przejechać Brodnicę i nie zrobić stłuczki to trzeba być geniuszem to jest projekt drogowy najgorszego .........Myślę że prosty człowiek po pijaku lepiej by zaprojektował drogi niż ten p.........
Dodany 20.04.2015, 21:25 przez Ryposta
Wszyscy sa zawsze najmadrzejsi i wszechwiedzacy,a prawda jest taka,ze wypadki chodza po ludziach i kazdego moze to spotkac.
Dodany 20.04.2015, 19:24 przez nelka
Ktoś masz rację ,pit to pita ,jezdzi ale dupą po wycieraczce od auta , nawet najlepszemu kierowcy kiedyś coś zdarzyć się może ,tylko głupiec myśli że że jego to nie dotyczy .Pozdrawiam
Dodany 20.04.2015, 18:00 przez Kierowca
Do Driver i Ktoś. Sorry , ale myślę, że jeżdżę więcej od Was i nie mam problemów z przepisami. To, że jest linia na Gwardii, też nie jest doskonale widoczne z Maczka (zima, deszcz itp.). Znaki poziome są dodatkiem do pionowych. I dalej stwierdzam, ze przez takich kierowców właśnie są wypadki (widzę, że jeździcie na pamięć po Bcy, a w większym mieście pewnie paraliż :)) I przecież tłumaczyłem, że jak z Maczka skręcają w lewo to muszą ustąpić tym z Gwardii (bo są dla niego z prawej) - czytaj ze zrozumieniem!
Dodany 20.04.2015, 15:44 przez pit
takie osoby jak "pit"i"ona"powinni jezdzic komunikacja miejska skoro nie znaja podstawowych zasad ruchu drogowego
Dodany 20.04.2015, 15:10 przez ktos
Do "pit". Poczytaj kodeks drogowy pit. Jak jedziesz z Gwardii masz STOP i musisz ustapic wszystkim, nawet jak z Maczka skrecają w lewo !!! Ci z Maczka doskonale widzą, że masz STOP bo oprocz znaku na jezdni masz białą, grubą linie STOPu. Dla przeciętnego kierowcy nie stanowi problemu poznanie, że wjeżdżając z Maczka ma pierwszeństwo przed tymi z Gwardii.
Dodany 20.04.2015, 13:46 przez driver
Do ON: Zgodzę się, że jest pewien moment, że nie widać auta jadącego ale z PRAWEJ strony, od ronda a nie jak piszesz, że z lewej. Lewa jest zupełnie czysta .
Dodany 20.04.2015, 13:12 przez ,.,..
Tak dla sprostowania, kierująca matizem jechała ul. gen. maczka z zamiarem skrętu w lewo na obwodnicę, fakt wymusiła pierwszeństwo.. Tylko dlaczego nikt nie wspomni o jednej rzeczy, gdyż podczas tego manewru skrętu w lewo jest pewien punkt, z którego nie widać auta jadącego z lewej strony.. Zanim ktoś coś napisze głupiego niech najpierw przeanalizuje dokładnie swoją wypowiedź :) Pozdro.
Dodany 20.04.2015, 12:52 przez ON
Do "kolega" . Sorry , ale jesteś w błędzie. Skąd jadący z Maczka mają wiedzieć, ze na Gwardii Ludowej jest STOP?? chyba, ze jasnowidz :) Obie te ulice ustępują pierwszeństwo Piłsudskiego, ale w stosunku do siebie istnieje zasada, że z prawej ma pierwszeństwo (przy skręcaniu w lewo) Niestety wielu myśli jak to , więc są wypadki.
Dodany 20.04.2015, 12:49 przez pit
Do ona: Właśnie wyjeżdżający z Gwardii Ludowej mają znak stop i to oni muszą ustąpić pierwszeństwa!! Jak masz stop to musisz stać, nie obowiązuje w takiej sytuacji zasada prawej ręki.
Dodany 20.04.2015, 12:14 przez kolega
Bardzo często jadący od Gen. Stanisława Maczka i skręcający w kierunku Rypina nie ustępują pierwszeństwa przejazdu tym, którzy wyjeżdżają z Gwardii Ludowej i kierują się prosto. Bezmyślność i nie przestrzeganie przepisów!!! Takie są później efekty
Dodany 20.04.2015, 09:56 przez ona
jak juz to 3 osoby poszkodowane
Dodany 20.04.2015, 07:07 przez ania